Thursday, October 20, 2011

These Three Things - tales of me and the husband


No more scary faces from me today. Lucky y'all. It's time for "These Three Things!" Bridget is here today from tales of me and the husband to share with us the three things that define her. Y'all are just going to love her. She is the cutest mama to 5 sweet kids, one pretty brand spanking new. : ) With all her spare time (ha), she blogs and covers topics ranging from health and fitness to travel to recipes. It's basically a one stop shop blog for everything that y'all could ever want to read about it. Plus, she has an amazingly hilarious sense of humor and is pretty prone to make me laugh out loud at her sarcasm and wit. Go see! 


Meet Bridget.

(picture by her, obviously!) ; )


these three things define me lately:
music has forever, pictures have for awhile, diapers have lately.

music: i love music.  i have it playing pretty much all the time.  the background of my life is marked by the melodious voice of james taylor, the clever lyrics of paul simon, or the fun beats of some ladysmith.  i love me some ladysmith.  concerts are some of the best memories of my life too (the ones i remember... jk, i wasn't a lush in high school!).  i wish i could play an instrument and made a promise to myself that i'll learn piano at some point in this lifetime.  me + all the seven-year olds in a recital together.  get ready.

pictures: my husband gave me a nice camera for my 25th birthday.  i love it (and him, coincidentally).  with it came the realization that i love taking pictures and documenting life.  perhaps why i love to blog so much too.  capturing my new baby's smile, the kids sledding in the wintertime, the gorgeous landscapes of new england... i like being behind the camera.  i like it a lot.

diapers: well, lately... diapers define me.  there's a lot of them in the hizouse these days.  dirty ones.  smelly?  not yet, we'll get there.  these days, mostly yellow-y, smushy poo in 'em while a happy, kicking baby smiles at me as i take the umpteenth wipe to his bare bottom.  it's not so bad cause he's pretty sweet but ask me again when he's onto solid foods.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

I know, I know...y'all love her already, right?! I thought so. 

Bridget, you are quite the funny woman. Some girls just get it all. So not fair. : ) Thanks so much for being here! Now y'all hurry and go check out her and her sweet family! 

Love, love!

PS: One of my favorite bloggers, Nicole, is teaming up with 3 other amazing ladies to create a blog about loving God and loving others. It's Christ-centered. It's life changing. It's Fearless. Go visit. 

PPS: More winners: Ryan, Holly, The Bays, Just a Jersey Girl, and Emily! Email me, y'all! Congrats!  


23 comments:

Petchie said...

I follow Bridget on tales of me and the husband and I love her blog! I also love the fact that diapers are one of the three things that defines her,with that many kids I guess there are a lot of diapers in the house!

xoxo
Petchie
http://itsallofthelittlethings.blogspot.com/

Nicole said...

How does she manage the time to be so cute? I have NO kids and I don't have the time. ;) Thanks for mentioning us, friend. It means so much!

Kerri said...

Haha... that's awesome! She's amazing juggling all of that at once!

Ashley said...

I love these posts! WOW, more power to her! I love hearing how strong mothers are juggling sooo many things at one time! How inspiring :)

Bridget said...

thanks for having me megan!!

Erin said...

she is too cute :) I love that she has music on her list....i am obsessed!

Digger said...

Just found your blog and needed to tell you it ROCKS! Thanks for sharing all of this with us. :)

Digger xoxo
http://digdeeperdesign.blogspot.com

Ryan V. said...

She is so cute! Difinately heading over to her blog! And yay for winning a giveaway!! I'll email you :)

BeckyJo606 said...

I love that diapers define her life. So honest and real. I can't wait to follow her blog!

Emily said...

I will be following Bridget now!! And I am so glad I won one of your giveaways!

Michaela said...

This is great! Diapers...haha! I saw Nicole's new blog...so awesome!

Mommy R. said...

yep, i like her already...gonna go follow her! :)

Tabitha Lynn said...

Ooh shes a keeper thank you!

Brittney said...

FUN FUN....going to visit her now!

Casey Martinez said...

diapers and cleaning up endless messes define me too:) I'll def. check out her blog!

C.Curley said...

Love Bridget! Her life fascinates me! And thanks for sharing the Fearless blog. I just started following! :)

Emily w/Amazing Grapes said...

You know that wasn't nice, right? you say EMILY as the winner and here I kinda get my hopes up a smiggin' thinking I could have possibly won and then I click and BAM! its not me.

Not cool, Megan, not cool...

Emily w/Amazing Grapes

Orange Autumn said...

You would think with all that she has going on you would scroll down to see a worn out lady but she looks absolutely gorgeous! Great post!

Sara @ Domestically Challenged said...

She sounds great! I am off to check her out!

Make Mommy Chic said...

Hi, i love reading about other mommy bloggers. She is just too cute, and such a sweet sense of humor!

Impulsive Addict said...

She is adorable! And 5 kids??? Oh my!! Good for her! I'll have to go visit!

Tatiana said...

She is gorgeous! I hope I look as good after two at least. She sounds great :-) Will have to stop by and say 'hi'!

LBR said...

oh I love her blog! So fun that you featured her- I've been catching up since you got back from your anniversary trip!!